Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Σύμβουλος του πρωθυπουργού ζητάει 100.000 από δημοσιογράφο για σχόλιο στο Facebook

Αγωγή κατά δημοσιογράφου υπέβαλε η σύμβουλος του πρωθυπουργού,πρώην νομάρχης και βουλευτής Βαγγελιώ Σχοιναράκη ζητώντας αποζημίωσηγια σχόλια σε ιδιωτικές συζητήσεις αλλά και για ...like σε σχόλια στο Facebook. Η σύμβουλος του πρωθυπουργού ζητάει με την αγωγή της 100.000 ευρώ αλλά και τη φυλάκιση του δημοσιογράφου Αλέκου Ανδρικάκη όχι για κάποιο δημοσίευμά του σε εφημερίδα αλλά για ένα σχόλιο στο Facebook καθώς και για τα σχόλια που ακολούθησαν από άλλους χρήστες του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης.Στην αγωγή γίνεται λόγος όχι μόνο για το σχόλιο του δημοσιογράφου αλλά και για το ότι ο ίδιος έκανε "like" σε σχόλια άλλων χρηστών που επιδοκίμαζαν το κείμενο. "Με την παρούσα αγωγή μου ζητώ την αποκατάσταση της ηθικής βλάβης που προκάλεσε παράνομα και υπαίτια ο εναγόμενος καθώς προσέβαλε βαρύτατα την προσωπικότητά μου και διέπραξε σε βάρος μου τα εγκλήματα της συκοφαντικής δυσφήμισης καθώς και της εξύβρισης", σημειώνει, χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή της η Β. Σχοιναράκη. Η σύμβουλος του πρωθυπουργού αναφέρει επίσης: "Ο δημοσιογράφος Αλέκος Ανδρικάκης τα δυο τελευταία χρόνια, επιδίδεται σε μία εκστρατεία κατασυκοφάντησής μου, χρησιμοποιώντας τα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Υπήρξε ανοχή από την πλευρά μου στα πλαίσια της ελεύθερης έκφρασης. Πρόσφατα πληροφορήθηκα ότι χρησιμοποιεί και το γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης www.facebook.com, υπερβαίνοντας τα όρια της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και κριτικής, για να διατυπώνει ονειδιστικούς σε βάρος μου υπαινιγμούς σε προσωπικό επίπεδο και ενθαρρύνει, τεχνηέντως, εξυβριστικούς χαρακτηρισμούς σε βάρος μου από τους χρήστες του παραπάνω μέσου, πολλαπλασιάζοντας έτσι τη βλάβη της προσωπικότητάς μου. Επειδή όλες αυτές οι ενέργειες είναι απαράδεκτες και όσα διατυπώνει είναι εντελώς ανυπόστατα -και το γνωρίζει-, διότι υπάρχουν τα αντίστοιχα έγγραφα που αποδεικνύουν τις αποδοχές μου κλπ. Και επειδή, σε μια ευνομούμενη πολιτεία, δεν έχω άλλο τρόπο να προστατεύσω τον εαυτόν μου και την οικογένειά μου από τέτοιες συμπεριφορές, προσφεύγω όπως όλοι οι πολίτες, ενώπιον των Ελληνικών Δικαστηρίων, προκειμένου να έχει και ο ίδιος τη δυνατότητα να υποστηρίξει επίσημα όλα όσα αναφέρει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
website counter
friend finderplentyoffish.com